ការវាយតម្លៃអ្នកផ្គត់ផ្គង់ / Supplier evaluation

 

បង្កើត និងរក្សាការគ្រប់គ្រងលើដំណើរការទិញ៖
  • កំណត់វិសាលភាពនៃការគ្រប់គ្រងដែលត្រូវអនុវត្តចំពោះអ្នកផ្គត់ផ្គង់
  • អភិវឌ្ឍន៍លក្ខណៈវិនិច្ឆ័យសម្រាប់ការជ្រើសរើសអ្នកផ្គត់ផ្គង់
  • វាយតម្លៃអ្នកផ្គត់ផ្គង់ដើម្បីធានាថាពួកគេអាចបំពេញតាមតម្រូវការ
អ្នកផ្គត់ផ្គង់មានសក្តានុពល និងមានស្រាប់អាចត្រូវបានវាយតំលៃដោយ៖
  • ភស្តុតាងនៃដំណើរការកែលម្អជាប្រចាំ
  • មើលទិន្នន័យត្រួតត្រាដំណើរការរបស់ពួកគេ
  • ការវិភាគពីដំណើរការចាត់វិធានការកែតម្រូវរបស់អ្នកផ្គត់ផ្គង់នៅពេលឆ្លើយតបទៅនឹងការមិនអនុលោម
  • កំណត់ប្រសិទ្ធភាពនៃការឆ្លើយតបនៃវិធានការកែតម្រូវ
  • អនុវត្តសវនកម្មលើអ្នកផ្គត់ផ្គង់
  • ភស្តុតាងនៃកម្មវិធីដែលមានប្រសិទ្ធិភាពនៅក្នុងលំហូរនៃអ្នកផ្គត់ផ្គង់
  • ភស្តុតាងនៃការសំរេចគោលបំណងគុណភាព។ ឧ. ការដឹកជញ្ជូនទាន់ពេល ការចំណាយ គុណភាព។
រៀបចំដោយ៖ Food Safety Advisor

Post a Comment

0 Comments