នៅពេលជ្រើសរើស និង/ឬបង្កើតកម្មវិធីត្រៀមទុកមុន(PRP)ត្រូវពិចារណា និងប្រើប្រាស់នូវពត៌មានសមស្រប(ឧ. ការតម្រូវនៃច្បាប់ និងបទបញ្ញាត្តិ ការតម្រូវរបស់អតិថិជន គោលគារណ៍ណែរនាំដែលទទួលស្គាល់គោលការណ៍របស់គណកម្មាការកូដិច(Codex)
និងក្បួនអនុវត្តអនាម័យជាតិ អន្តរជាតិ ឬផ្នែកស្តង់ដា)
ក្រុមហ៊ុន/អង្គភាពត្រូវពិចារណាទៅលើបញ្ហារខាងក្រោមពេលពេលចាប់ផ្តើមកម្មវិធីទាំងនេះ៖
ខ. ប្លង់សរុបនៃទីតាំង រួមបញ្ចូលទាំងកន្លែងធ្វើការ និងសម្ភារៈសំរាប់និយោគជិក
គ. ការផ្គត់ផ្គង់ ខ្យល់ ទឹក ថាមពល និងការប្រើប្រាស់ផ្សេងៗ
ឃ. សេវាគាំទ្រផ្សេងៗ រួមទាំងប្រព័ន្ធគ្រប់គ្រងសំណល់
ង. ភាពសមស្របនៃគ្រឿងបរិក្ខារ និងភាពងាយស្រួលក្នុង
ច. ការគ្រប់គ្រងលើសារធាតុដែលបានទិញ(ឧ. វត្ថុធាតុដើម គ្រឿងផ្សំ ធាតុគីមី
សំបកវេចខ្ចប់) ផ្គត់ផ្គង់(ឧ. ទឹក ខ្យល់ ចំហាយ និងទឹកកក) កន្លែងចាក់សំរាម (ឧ.
កាកសំណល់ និងប្រព័ន្ធបង្ហូរ) និងការគ្រប់គ្រងផលិតផល(ឧ. ការរក្សាទុក
និងការដឹកជញ្ជូន)
ឆ. វិធានការសម្រាប់ការពារការចម្លងដោយឆ្លង
ជ. ការសម្អាត និងអនាម័យ
ឈ. ការត្រួតពិនិត្យសត្វចង្រៃ
ញ. អនាម័យបុគ្គលិក
ជ. ការសម្អាត និងអនាម័យ
ឈ. ការត្រួតពិនិត្យសត្វចង្រៃ
ញ. អនាម័យបុគ្គលិក
ដ. ចំណុចផ្សេងៗទៀតដែលសមស្រប។
ការផ្ទៀងផ្ទាត់កម្មវិធីត្រៀមទុកមុន(PRPs)ត្រូវតែបានគ្រោងទុក ហើយកម្មវិធីត្រៀមទុកមុន(PRPs)ត្រូវតែមានការកែប្រែក្នុងករណីចាំបាច់។ កំណត់ត្រាស្តីពីការផ្ទៀងផ្ទាត់់ និងកែប្រែត្រូវតែបានថែរក្សា។ ឯកសារគួរត្រូវបញ្ជាក់អំពីរបៀបនៃសកម្មភាពរួមបញ្ចូលទាំង កម្មវិធីត្រៀមទុកមុន(PRP) ត្រូវបានគ្រប់គ្រង។
រៀបចំដោយ៖ Food Safety Advisor
ការផ្ទៀងផ្ទាត់កម្មវិធីត្រៀមទុកមុន(PRPs)ត្រូវតែបានគ្រោងទុក ហើយកម្មវិធីត្រៀមទុកមុន(PRPs)ត្រូវតែមានការកែប្រែក្នុងករណីចាំបាច់។ កំណត់ត្រាស្តីពីការផ្ទៀងផ្ទាត់់ និងកែប្រែត្រូវតែបានថែរក្សា។ ឯកសារគួរត្រូវបញ្ជាក់អំពីរបៀបនៃសកម្មភាពរួមបញ្ចូលទាំង កម្មវិធីត្រៀមទុកមុន(PRP) ត្រូវបានគ្រប់គ្រង។
រៀបចំដោយ៖ Food Safety Advisor
0 Comments