ការប្រស្រ័យទាក់ទងក្នុងប្រព័ន្ធគ្រប់គ្រងសុវត្ថិភាពម្ហូបអាហារ

 


ការប្រស្រ័យទាក់ទងខាងក្រៅ

ដើម្បីធានាថាពត៌មានមានលក្ខណៈគ្រប់គ្រាន់ស្តីពីបញ្ហារពាក់ព័ន្ធនឹងសុវត្ថិភាពម្ហូបអាហារអាចរកបាននៅ

ខ្សែរសង្វាក់ម្ហូបអាហារទាំងមូលក្រុមហ៊ុន/អង្គភាពត្រូវបង្កើត អនុវត្ត និងថែរក្សា ការរៀបចំអោយមាន

ប្រសិទ្ធភាពសម្រាប់ការប្រាស្រ័យទាក់ទងជាមួយ៖

ក. អ្នកផ្គត់ផ្គង និងអ្នកចុះកិច្ចសន្យា
ខ. អតិថិជន​ ឬអ្នកប្រើប្រាស់ ជាពិសេសពាក់ព័ន្ធនឹងពត៌មានផលិតផល(រួមបញ្ចូលសេចក្តីណែរនាំ ដែលទាក់​ទងរបៀបប្រើប្រាស់ដែលបានគ្រោង ការតម្រូវលើការរក្សាទុកជាក់លាក់ និងអាយុកាលផលិតផល ប្រសិន​បើអាចធ្វើទៅបាន) ការសាកសួរកិច្ចសន្យា​ ឬការគ្រប់គ្រង ការបញ្ជារទិញ រួមទាំងការធ្វើវិសោធនកម្ម ហើយ​មតិរៈគន់របស់អតិថិជន រួមបញ្ចូលទាំងការតវ៉ារបស់អតិថិជន។
គ. អាជ្ញាធរផ្នែកច្បាប់ និងបទបញ្ញាត្ត និង
ឃ.  ក្រុមហ៊ុន/អង្គភាពផ្សេងៗទៀតដែលមានឥទ្ធិពលលើ ឬនឹងត្រូវជះឥទ្ធិពលដោយប្រសិទ្ធភាព ឬធ្វើបច្ចុ​ប្ប​ន្នភាពប្រ​ព័ន្ធគ្រប់គ្រងសុវត្ថិភាពម្ហូបអាហារ។
 
ការប្រាស្រ័យទាក់ទងបែបនេះត្រូវផ្តល់ពត៌មានស្តីអំពីទិដ្ឋភាពសុវត្ថិភាពម្ហូបអាហារនៃផលិតផលរបស់ក្រុមហ៊ុន/អង្គភាពដែលអាចពាក់ព័ន្ធនឹងក្រុមហ៊ុន/អង្គភាពផ្សេងទៀតនៅក្នុងខ្សែសង្វាក់ម្ហូបអាហារ។

ការប្រាស្រ័យទាក់ទងនេះអនុវត្តជាពិសេស ដើម្បីដឹងអំពីភ្នាក់ងារបង្ករគ្រោះថ្នាក់ចំពោះសុវត្ថិភាពម្ហូបអាហារ ដែលត្រូវការការត្រួតពិនិត្យដោយក្រុមហ៊ុន/អង្គភាពផ្សេងទៀតនៅក្នុងខ្សែសង្វាក់ម្ហូបអាហារ។ កំណត់ត្រាអំពីប្រាសស្រ័យទាក់ទង ត្រូវតែបានថែរក្សាទុក។

ការតម្រូវនានាចំពោះសុវត្ថិភាពម្ហូបអាហារដោយអាជ្ញារធរផ្នែកច្បាប់ និងបទបញ្ញាត្តិ ព្រមទាំងអតិថិជន ត្រូវតែ​អាច​រកបាន។

បុគ្គលិកដែលបានតែងតាំងត្រូវកំណត់ការទទួលខុសត្រូវ និងសិទ្ធអំណាចដើម្បីធ្វើការប្រស្រ័យទាក់ទង​ខាង​ក្រៅ​​ស្តីអំពីពត៌មានណាមួយដែលពាក់ព័ន្ធសុវត្ថិភាពម្ហូបអាហារ។ ពត៌មានដែលទទួលបានតាម​រយៈការប្រ​ស្រ័យ​ទាក់​ទងក្រៅ ត្រូវបញ្ចូលជាធនធានបញ្ជូលទៅក្នុងការកែលម្អរប្រព័ន្ធ និងការត្រួតពិនិត្យ​ឡើងវិញ​លើការ​គ្រប់គ្រង។

ប្រភព៖ ស្តងដាសុវត្ថិភាពម្ហូបអាហារកម្ពុជា 22000

Post a Comment

0 Comments