របៀបបង្កើតផែនការទំនាក់ទំនងប្រមូលផលិតផលអាហារមកវិញ

 


ផែនការទំនាក់ទំនងការប្រមូលផលិតផលអាហារមកវិញ ដែលជួយអ្នកក្នុងការទំនាក់ទំនង​ប្រកបដោយប្រ​សិទ្ធភាព និងមានប្រសិទ្ធិភាពក្នុងកំឡុងពេលហៅត្រឡប់ផលិតផលអាហារមកវិញ។ ប្រសិនបើក្រុមហ៊ុន​របស់​អ្នក​មានបញ្ជីទំនាក់ទំនងលម្អិតអតិថិជន និងអាជ្ញាធរវានឹងងាយស្រួលហៅត្រឡប់ផលិតផលអាហារមកវិញ។ ដើម្បីរកឱ្យឃើញនូវអ្វីដែលអ្នកគួរតែបញ្ចូលនៅក្នុងផែនការទំនាក់ទំនងនៃការប្រមូលផលិតផលអាហាររបស់អ្នកមកវិញ និងគន្លឹះអនុវត្ដមានប្រយោជន៍ដើម្បីធានាឱ្យទទួលបានជោគជ័យនោះគឺ៖

ក. កំណត់អ្នកពាក់ព័ន្ធ
មុនពេលអ្នកចាប់ផ្តើមបង្កើតផែនការទំនាក់ទំនងស្តីពីការប្រមូលផលិតផលអាហាររបស់អ្នកមកវិញ ដំបូងអ្នក​ត្រូវ​យល់ដឹង និងកំណត់អត្តសញ្ញាណអ្នកដែលជាអ្នកពាក់ព័ន្ធសំខាន់ៗក្នុងការប្រមូល។ អ្នកពាក់ព័ន្ធអាចមាន​ខាងក្នុង និងខាងក្រៅ អាចជាមនុស្សអាជីវករ ឬអ្នកដែលត្រូវ​បានប៉ះ​ពាល់ដោយការ​ប្រមូល​ផលិត​ផល​អាហារ​របស់អ្នក។ ឧទាហរណ៍៖ អ្នកពាក់ព័ន្ធអាចរាប់បញ្ចូលអតិថិជន អ្នកផ្គត់ផ្គង់ អ្នកលក់រាយ ស្ថាប័នវិញ្ញាបនប័ត្រ អាជ្ញាធរអាជ្ញាធ័រប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយ អ្នកកាន់ភាគហ៊ុនក្រុមហ៊ុន ធានារ៉ាប់រង ឬស្ថាប័នផ្តល់ប្រាក់កម្ចីហិរញ្ញវត្ថុ។

ខ. ​បង្កើតការផ្តល់ដំណឹង
នៅពេលផលិតផលរបស់អ្នកមានបញ្ហារ ត្រូវផ្តល់ដំណឹង ឬទំនាក់ទំបងដល់អ្នកដែល​ជាប់ពាក់ព័ន្ធនិង​ផលប៉ៈ​ពាល់​ដោយផលិតផលម្ហូបអាហាររបស់អ្នក។ ការទំនាក់ទំនងដែលអាជីវកម្មរបស់អ្នកចេញ​ផ្សាយក្នុង​កំឡុង​ពេល​​​ហៅ​ត្រឡប់​មកវិញគួរតែផ្តល់ព័ត៌មានច្បាស់លាស់ងាយស្រួលយល់ ដល់មនុស្សដែល​អាចរង​ផល​ប៉ះ​ពាល់​។ គោលបំណង​នៃការ​​ផ្តល់ដំណឹង ឬសាររបស់អ្នក គឺដើម្បីដោះស្រាយហានិភ័យ និងកង្វល់សំខាន់ៗ​របស់​អ្នកពាក់ព័ន្ធ និងអ្វីដែលក្រុមហ៊ុនកំពុងធ្វើ។ វាក៏មានសំខាន់ផងដែរសំរាប់ក្រុមហ៊ុនរបស់អ្នក ក្នុងការ​និយាយអំពីអ្វីដែលសកម្មភាពត្រូវបានធ្វើឡើង ដើម្បីធានាថាបញ្ហា​ដែលបង្កឱ្យមានការប្រមូលផលិតផលអាហារមក​វិញ គឺត្រូវបានដោះស្រាយ និងមិនកើត​ឡើង​ម្តងទៀត។

គ. កំណត់វិធីសាស្រ្តទំនាក់ទំនង
តើអ្នកនឹងទាក់ទងអ្នកពាក់ព័ន្ធរបស់អ្នកយ៉ាងដូចម្តេច? វានឹងត្រូវធ្វើទំនាក់ទំនងបានតាមរយៈទូរស័ព្ទទូរសារ អ៊ីម៉ែល ឬប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គម? ការចំណាយពេលក្នុងការរៀបចំទុកជាមុន និងវិធីសាស្រ្តទំនាក់​ទំនងឯក​សារ​សម្រាប់ភាគីពាក់ព័ន្ធនីមួយៗ។  អ្នកអាចមានវិធីសាស្ត្រទំនាក់ទំនងផ្សេង ៗ គ្នាទៅកាភាគី​ដែល​ពាក់​ព័ន្ធ​ផ្សេងៗ​អាស្រ័យតាមភាគីដែលពាក់ព័ន្ធ។
ឃ. កំណត់ការទទួលខុសត្រូវ
អ្នកត្រូវកំណត់ថានរណាម្នាក់ត្រូវទទួលខុសត្រូវលើផ្នែកដែលពាក់ព័ន្ធ។ វាក៏អាស្រ័យទៅលើ​មុខជំនួញរបស់​អ្នកផង​ដែរ អ្នកអាចមានមនុស្សជាច្រើននាក់ដែលទទួលខុសត្រូវលើផ្នែកផ្សេងៗ។ ឧទាហរណ៍៖ សេវា​អតិថិជន ទីផ្សារ អ្នកគ្រប់គ្រងការអនុលោមតាមច្បាប់ ឬហិរញ្ញវត្ថុ / គណនេយ្យ អ្នកគ្រប់គ្រងស្តុក អ្នកពិនិត្យ​គុណភាពជាដើម។ អ្នកក៏ត្រូវកំណត់មុខតំណែង និងបុគ្គលម្នាក់ដែលនឹង​ទទួលខុសត្រូវ​ក្នុងការប្រាស្រ័យ​ទាក់ទង​ជាមួយភាគីពាក់ព័ន្ធសំខាន់ៗនីមួយៗ។

ង. ប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយ និងសេចក្តីណែនាំ
បណ្តាញផ្សព្វផ្សាយ និងការប្រឹក្សាយោបល់ដែលបានសរសេរជាមុន គឺជាឧបករណ៍រៀបចំដ៏អស្ចារ្យមួយ។ គោល​បំណងនៃសេចក្តីថ្លែងការណ៍ទាំងនេះ គឺដើម្បីពន្យល់ពីអ្វីដែល​បានកើតឡើងតើផលប៉ះ​ពាល់អ្វីខ្លះ​ចំពោះ​អ្នកពាក់​ព័ន្ធសំខាន់ៗ និងអ្វីដែលគួរតែធ្វើដើម្បីកាត់បន្ថយហានិភ័យ។ វាគឺជាឱកាសមួយ​ដើម្បីបង្ហាញដល់​អ្នកពាក់ព័ន្ធថា​អ្នកកំពុងធ្វើសកម្មភាពយ៉ាងឆាប់រហ័សនិងមានទំនួលខុសត្រូវ។ ការមានគំរូមុននឹង​បង្កើតមិន​ត្រឹម​​តែ​ជួយសន្សំសំចៃពេលវេលារបស់អ្នកក្នុងកំឡុងពេលហៅផលិតផលត្រឡប់មកវិញនោះទេ ប៉ុន្តែវាក៏​ផ្តល់​សារ​ដ៏សំខាន់ៗរបស់អ្នកផងដែរ។

ច. អ្នកនាំពាក្យ ឬអ្នកសារព័ត៌មាន
ផែនការទំនាក់ទំនងនៃការប្រមូលផលិតផលអាហាររបស់អ្នកមកវិញ អ្នកត្រូវការកំណត់អ្នកនាំពាក្យរបស់​ប្រព័ន្​ធផ្សព្វផ្សាយ។ តួនាទីរបស់អ្នកនាំពាក្យរបស់ប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយ គឺដើម្បីផ្សព្វផ្សាយ​ពីផលប៉ៈពាល់សំខាន់ៗ​ដែល​បាន​ព្រមព្រៀងដោយក្រុមហ៊ុនរបស់អ្នក ហើយឆ្លើយសំណួរដោយ​ស្មោះត្រង់ទៅកាន់អ្នក​ដែលទទួល​ផល​ប៉ៈ​ពាល់។ វាមានសារៈសំខាន់ណាស់ដែលថាអ្នកអ្នកនាំពាក្យនេះត្រូវទទួលការបង្ហាត់បង្រៀន និងអាចគ្រប់គ្រង​សម្ពាធ​នៃការសម្ភាសន៍។

ឆ. អនុលោមតាមច្បាប់
អាស្រ័យលើកន្លែងដែលអ្នកស្ថិតនៅ និងកន្លែងដែលអតិថិជនរបស់អ្នកមានមូលដ្ឋាន វាអាចមានតម្រូវការការ​ទំនាក់ទំនងបន្ថែមសម្រាប់អនុលោមតាមច្បាប់។ ទាំងនេះអាចរួមបញ្ចូលការជូនដំណឹង ការរំលឹក ការរាយ​ការណ៍ ការកំណត់ពេលវេលា និងការប្រើប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយ។ ផែនការទំនាក់ទំនងរបស់អ្នក ត្រូវតែចង​ក្រងឯក​សារ​ទាក់ទង បទបញ្ជា និងនីតិវិធីដែលត្រូវធ្វើការប្រមូលយកផលិតផលមកវិញ។

រៀបចំដោយ៖ Food Safety Advisor

Post a Comment

0 Comments